En tidig vårdag

 En marsdag i Gamla stan i stora staden.

Vårkänslorna kommer över mig, trots att det är någon minusgrad. Då drar jag ut på vandringar i stadsmiljön.

Med mig har jag alltid kameran/kameror beroende på vad jag känner för. Ibland blir det bilder, ibland ingenting. Blir det ingenting är saken klar. Blir det bilder får jag väl göra något med dem.

I detta fall lägger jag upp dem utan vidare kommentarer. Kalla det utställning?

Mycket nöje på er vandring genom utställningen.

När du pekar och klickar på bilderna ser du dem i större format.

 



































Alla vänner därute:
 ta’t lugnt.

 

Kommentarer

  1. tack för denna underbara utställning hos dig :)

    Kan inte låta bli att le när jag ser duvornas lek :)))

    Hoppas du mår bra och har det varmt och skönt och soligt :)

    kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tammy.

      Nyss hemkommen från två underveckor i Hurghada med lite snorkling i Röda havet. En helt ny och fantastisk värld. Mersmak gav det. Måste väl ner snart igen men med undervattenskamera i bagaget.

      Radera

Skicka en kommentar