Egypten, Hurghada

14 sköna och lata dagar med snorkling i Röda havet. 

 

Hemma var det kallt och våren såg vi inte till. I Egypten sken solen varje dag
och spred värme och välbehag.
Så vi åkte ner en dag.

Jag lägger upp bilder med text så jag skriver inte så mycket här. Bilderna, tänker jag, skall ta er med på resan. 

När du pekar och klickar på bilderna ser du dem i större format.







































































Till nästa gång

Alla vänner därute:
 ta’t lugnt.

 

Kommentarer

  1. Underbara bilder av vad jag förstår måste ha varit en härlig resa! :)

    SvaraRadera
  2. Den resan var helt fantastisk på många sätt. Framför allt att snorkla, vilket jag aldrig gjort förut. Synd bara att jag inte hade en undervattenskamera med mig. Men nästa gång, har jag det.

    SvaraRadera
  3. Nämen vilka störtsköna bilder :) tack snälla snälla för att du delar detta roliga med oss andra :)

    Och man ser verkligen att ni njuter, man blir avkopplad bara av att se det :)

    Marias longdrink så väldigt trevlig ut :)

    Kramis till er!

    SvaraRadera
  4. Tack Tammy
    Det var som sagts en underskön semester. Framför allt snorklingen. En ny värld öppnade sig verkligen.

    Kramis Yngve

    SvaraRadera

Skicka en kommentar